tirsdag den 14. januar 2014

"Jeg cykler lige en tur på den der røde cykelsti..."

... sagde jeg til min bedre halvdel, da Laura, Richard og Kirsten var lagt til middagslur i lørdags. Den kommentar morede han sig meget over;-) Jeg vidste selvfølgelig godt, at "den røde cykelsti" er et 26 km langt og pænt udfordrende mountainbike track. 

Før Laura og Richard kom til verden kørte vi en del mountainbike sammen. Jeg har aldrig været teknisk dygtig, men altid moret mig meget, når jeg har leget Bambi på mountainbike;-)


Fedt var det at være afsted igen. Jeg var mindst lige så dårlig, som jeg mindedes (den seriøse mængde mudder og vand hjalp jo heller ikke på det), og hele to styrt blev det derfor til. Men jeg grinede flere gange undervejs, jeg synes virkelig det er sjovt - Jeg tror, det er fordi, der for mig er noget befriende i, at vide man bare er så dårlig til noget - lidt som at være barn igen, øve sig og bare blive svinet til.


Det var en skøn tur (kom selvfølgelig langt fra hele vejen rundt), og jeg var så fuld af energi resten af dagen. Har du også noget, der på den måde kan fylde dig med energi? Så må du meget gerne fortælle om det i en kommentar herunder som inspiration. Efter min mening burde alle mennesker have en interesse, der i den grad gør noget godt for dem!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar