fredag den 29. november 2013

Julebag med ungerne

Min bedre halvdel siger, at jeg ofte er lidt for ambitiøs, hvad angår de aktiviteter, som jeg planlægger at lave med ungerne... og han har da også ret ind imellem;-) Jeg eeelsker bare at lave ting med Laura og Richard, så i min optimistiske planlægning af aktiviteter glemmer jeg simpelthen at tage højde for, at de alt andet lige kun er knap 3 år, de forstår ikke alt, de gør ikke altid, som jeg siger, jeg er alene med dem om eftermiddagen, de kan være trætte, lille Kirsten har visse behov etc.

Denne gang havde jeg imidlertid ladet fornuften sejre. I denne uge har der nemlig stået pebernødder og vaniljebrød på dagsordenen, og jeg havde planlagt at gøre det hele selv... men sådan gik det slet ikke. Det flaskede sig nemlig så fint, at Richard ville hjælpe med pebernødderne, imens Laura var fordybet i leg. Og omvendt ved vaniljebrødene, som jeg fik lavet sammen med Laura og med Kirsten i vikle.

En bedre start på julebagningen kan man da næsten ikke ønske sig♡

Y


Ingen kommentarer:

Send en kommentar