mandag den 28. oktober 2013

Ny symaskine: Pfaff Ambition 1.0

Been treating myself BIG TIME!

I weekenden har jeg nemlig anskaffet mig denne drøm af en symaskine:


Min gamle symaskine skulle til reparation, og efter at have været i kontakt med værkstedet vurderede jeg, at det ikke kunne betale sig at reparere den, og så bliver man jo nødt til at købe en ny:-D

Efter lidt research på nettet fandt jeg frem til, at Storkøbenhavns Symaskinecenter er stedet at købe symaskine - og ganske rigtigt, jeg fik en virkelig god betjening. Endvidere giver de 5 års garanti på alle elektroniske og mekaniske dele, service lige så ofte jeg ønsker de næste 5 år samt adgang til deres "Introduktion til din symaskine" kursus - intet af dette får du, hvis du køber over nettet. Så står du overfor at skulle købe ny symaskine, vil jeg klart anbefale dig at købe den samme sted. 

Nå, men jeg må løbe, for nu skal der sys;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar