tirsdag den 22. oktober 2013

I form efter fødslen #2

Da vi flyttede fra København, var jeg så forudseende at anskaffe mig et styks vægtstang med tilhørende skiver samt en træningsmåtte vel vidende, at der fra Jonstrup er lige lidt længere til fitness.dk, end hvad godt er.

Udstyret, der har ligget opbevaret i sommerhuset, er nu kommet med hjem, og planen er, at det skal bruges!

Udfordringer:

  • Det tager tid fra noget andet
  • Motivation - jeg indrømmer gerne, at jeg ikke synes, det er det sjoveste i verden, at stå derhjemme og løfte vægte alene

Løsning: At sætte et forholdsvis let opnåeligt mål.

Derfor har jeg besluttet, at jeg i første omgang skal bruge udstyret 45 minutter 2 gange om ugen 3 uger i træk. Derefter er det nemlig blevet tid til barnedåb, og mon ikke drømmen om flotte, tonede arme (ahem...) kan holde motivationen oppe indtil da? ;-)

Her er mit simple tip til at lykkes, og du er selvfølgelig velkommen til fuldstændig at tyvstjæle:

Musik i ørene og et fedt nummer til hver muskelgruppe:

  1. Opvarmning
  2. Ben/squat
  3. Bryst
  4. Ryg
  5. Triceps
  6. Biceps
  7. Ben/lunges
  8. Skuldre
  9. Mave





Ingen kommentarer:

Send en kommentar