fredag den 20. september 2013

Hjemmelavede barselsgaver

Det er nu godt 6 uger siden, at lillepigen kom til verden. Hun er blevet beundret og nydt af både familie og venner, og i den forbindelse har hun fået en masse fine gaver, som vi er meget taknemmelige for. 


Her kan du se nogle af de hjemmelavede:


# 1-3 Min mor har været yderst flittig med strikkepindene, hvilket har resulteret i den sødeste lille kjole, en cardigan med tilhørende futter og to undertrøjer i den lækreste merinould
# 4 Min bonus-tante er også virkelig dygtig med strikkepindende - skønt at kunne klæde sin lille guldklump i en så fin kjole
# 5 Fine små bukser i uld fra min mands kusine 
# 6 En af min mands kollegaer har hæklet en blæksprutte med søde detaljer
# 7 Og så selvfølgelig aben og sprutten, som jeg selv har hæklet

Ingen kommentarer:

Send en kommentar