tirsdag den 17. september 2013

Give away: Goodie bag med Eucerins nye Even Brighter dag- og natcreme, makeup remover samt det nyeste nummer af Fit Living og Alt for damerne

I anledningen af at det nu også er blevet muligt at følge min blog via Facebook, trækker jeg lod om denne goodie bag d. 29. september.

Du deltager med:

1 lod: ved at like min Facebook-side En følelse af Mmm
1 lod: ved tilmelde dig som fast læser via Blogloving
1 lod: ved på Facebook at dele min blog eller Facebook-siden En følelse af Mmm på din væg

Det er således muligt at sikre sig hele 3 lodder i puljen:-)

Jeg glæder mig til at finde en vinder!

25 kommentarer:

  1. Deltager med 1 lod (følger på bloglovin') :-)

    anna.k.eriksen@hotmail.com

    SvarSlet
  2. Sikke en fin give away(:
    Jeg vil gerne deltage med 2 lodder.
    Jeg følger dig via bloglovin og face(:

    Heidi N.
    minsodeskat@yahoo.dk

    Du er velkommen til at kigge forbi min give away,
    hvor man kan vinde en fin halskæde(:

    http://dyreglad-pige.blogspot.dk/2013/09/give-away-nr-44.html

    SvarSlet
  3. Jeg er med på to lodder.
    Mvh helena.engelbrecht@yahoo.dk

    SvarSlet
  4. Dejlig giveaway - jeg deltager med to lodder :)
    Håber også du har lyst til at være med i min giveaway :D
    http://vinterfryd.dk/tassimo-giveaway/
    Malene

    SvarSlet
  5. Jeg er med på 1 lod :)
    Anne/anne.callesen@gmail.com

    SvarSlet
  6. Jeg vil gerne deltage med 2 lodder bloglovin + facebook.

    mette.knk(a)gmail.com

    Mvh. Mette

    SvarSlet
  7. Jeg har 2 lodder :-)

    liker både på facebook og bloglovin :-)

    mvh
    Katrine

    SvarSlet
  8. Jeg deltager med 2 lodder. Et på bloglovin og et på fb.
    Mvh Stine BB

    SvarSlet
  9. Lækker giveaway); Hopper på med 2 lodder, nemlig FB og BL :))

    http://trinesoppskrifter.blogspot.dk/

    SvarSlet
  10. Deltager med to lodder, liker din facebook og følger via bloglovin :-)

    JulieM93@hotmail.com

    SvarSlet
  11. Deltager med et lod :-)

    selinedam@hotmail.com

    SvarSlet
  12. 2 lodder til mig

    Sara rasmussen
    sara8071@gmail.com

    SvarSlet
  13. Skønt! Jeg vil gerne deltage med 1 lod :)
    lene_mondrup@yahoo.dk

    SvarSlet
  14. Jeg vil meget gerne deltage. Deltager med 2 lodder :-)

    katrine_poulsen89@hotmail.com

    SvarSlet
  15. Jeg går all in og deltager med 3 lodder

    LailaJensen
    regnbuens@hotmail.com

    xxx for at jeg er den heldige!

    deltag gerne i min give away om lakridsbogen af claus holm
    www.regnbuemig.blogspot.dk

    SvarSlet
  16. Fed giveaway!
    Deltager med 2 lodder :-)

    Mvh. Kathrine Hansen
    kathrine0909@gmail.com

    SvarSlet
  17. jeg følger dig via bloglovin så prøver lykken med 1 lod i puljen:-) gad rigtig godt prøve eucerin:-)

    jennyclausen0809@gmail.com

    SvarSlet
  18. Jeg deltager med 2 lodder :)

    Vh Mia
    missen.5@hotmail.com

    SvarSlet
  19. Jeg deltager med 2 lodder :)
    Mvh Caroline Amalie Clausen
    tigerdyr107@gmail.com

    SvarSlet
  20. Et lod!

    Malene Matzen
    www.malenematzen.dk
    malenematzen@outlook.dk

    SvarSlet
  21. Deltager med 3 lodder :D

    Louise Janner // Louise1990louise@hotmail.com

    SvarSlet
  22. Jeg deltager med 2 lodder :)
    louisehede1989@gmail.com

    SvarSlet
  23. Jeg deltager med to lodder :-)
    Har liket på FB og følger dig på BL :-)

    louise.jakobsen@hotmail.com

    SvarSlet
  24. Jeg deltager med 2 lodder, følger dig via Bloglovin' og Facebook:)

    Pia
    piarotbl@yahoo.dk

    SvarSlet