fredag den 6. september 2013

Fotobog fra iPhoto

Weekenden står i sommerhusets tegn og med i bagagen er denne fotobog, som jeg netop har modtaget med posten: 

Vi købte sommerhuset i efteråret 2009. Det var et dødsbo, der havde stået tomt i 2 år, hvilket det bag præg af. Bogen illustrerer de forbedringer, som vi har foretaget frem til sommeren 2013. Tanken er, at den skal ligge fremme oppe i sommerhuset, så vi herigennem altid vil kunne mindes og glæde os over, hvordan vi har fået skabt vores lille oase i Liseleje. 

Det er første gang, jeg har lavet en fotobog i iPhoto, og jeg er egentlig ganske tilfreds med resultatet. Kvaliteten af billederne er lidt dårligere, end når man får dem printet, men det er kun, hvad jeg havde forventet, og alt i alt lever det generelle indtryk op til mine forventninger.

2 kommentarer:

  1. Dejligt tema til en fotobog, så er man sikker på at minderne ikke går i glemmebogen :-) Det bedste ved iPhoto fotobøgene er næsten indpakningen ;-) Personligt syntes jeg dog at Pixum eller CEWE laver fotobøger i bedre kvalitet.

    Mvh

    Helle

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Helle

      Tak for din kommentar:-) Der er helt sikkert fordele og ulemper ved samtlige fotobøger. Din kommentar fik mig til at læse et par test, og du har vist helt ret, da især Pixum får gode anmeldelser. Det er hos Pixum, at jeg får printet billeder til "gammeldags fotoalbum", så måske jeg også skal prøve at bestille en fotobog derfra.

      Bedste hilsner Mathilde

      Slet