mandag den 30. september 2013

Bukser til de (næst-)mindste

Forårets syprojekt af denne festkjole gav mig blod på tanden i forhold til at komme i gang med at sy igen. Derfor har jeg meldt mig til "Syning med baby" - tre en halv time sammen med ligesindede og deres babyer hver anden fredag i Lyngby - det kan da kun blive et hit! 

Jeg har aldrig gjort mig så meget i opskrifter, så målet er, at blive bedre til at spotte en god opskrift, tegne mønstret af og - ja - sy.

Første projekt var simpelt: Behagelige bukser til Laura og Richard. 

Lauras blev syet først, og de blev lidt for lange og lidt for leggins-agtige. Så til Richards version lavede jeg mit eget mønster, og de blev tilpas pludder-agtige (så meget for at følge en opskrift;-) Jeg håber, at den næste opskrift, jeg vælger, giver et bedre resultat. 

De er syet af stræk-velour og rib, og Laura og Richard er allerede rigtig glade for dem♡


Ingen kommentarer:

Send en kommentar