lørdag den 10. august 2013

Mmm... Nu mor til 3 ♡♥♡

I dag er det præcis 1 uge siden, at vi endnu engang blev velsignet med en sød, smuk og sund lille pige.

Fødslen var ikke just, hvad jeg havde forestillet mig. Torsdag d. 1. august blev jeg sat i gang (41+4), veerne varede knap 30 timer, og det hele endte med et semi-akut kejsersnit. Lillepigen kom til verden lørdag d. 3. august kl. 1.30.

Til trods for dette er jeg dybt taknemmelig for den oplevelse, det var at være i fødsel. Laura og Richard blev født ved planlagt kejsersnit (da den ledende tvilling lå med underkroppen nedaf), og jeg følte mig enormt snydt for en stor oplevelse.

Vi har det alle godt, og det er ubeskriveligt, vidunderligt at have sådan en lille størrelse i sine arme igen... Samtidig lidt en udfordring med to krudtugler på 2,5 år, men de store er så søde til at hjælpe til, og alle er meget glade for lillesøster♡


Ingen kommentarer:

Send en kommentar