onsdag den 31. juli 2013

En hæklet abe til lillesøster...

...når hun altså kommer ud;-)

I der har fuldt min blog et stykke tid ved, at jeg forud for Laura og Richards fødsel hæklede en masse dyr til dem i "Velkommen til verden" gaver.

De allerførste dyr, jeg nogensinde har hæklet, er disse aber...


...der også endte med at blive Laura og Richards allerførste fødselsdagsgaver.


Nu nærmer tiden sig, hvor Laura og Richard skal være storesøskende, og den lille ny skal selvfølgelig også have en hæklet abe.



Den har faktisk ligget klar et stykke tid, men nu hvor fødslen nærmer sig, står en taske klar til turen på hospitalet, så nu sidder den lilla abepige blot og venter... og venter... og venter... ;-)




2 kommentarer:

  1. Hej Mathilde

    Jeg kunne ikke se noget kontaktinfo her på din fine blog, men jeg vil rigtig gerne i kontakt med dig, så nu prøver jeg i et kommentar-felt. Håber det er ok.

    Grunden til at jeg så gerne vil i kontakt med dig, er at jeg sidder og leder søde, sammenbragte familier, som kunne tænke sig at medvirke i en ny programserie.

    I serien vil vi følge livet i sammenbragte familier på godt og ondt, men fokus vil hovedsageligt ligge på de positive sider, samt på den måde, familierne indretter sig, så alle i familien trives bedst muligt. Det er tanken at vi med programserien vil udfordre ideen om at lykken udelukkende findes i en klassisk kernefamilie og programmet og de medvirkende familier vil kunne fungere som inspiration til andre familier.

    Under min søgen er jeg faldet over din hjemmeside, hvor jeg kan se at I er en sammenbragt familie, idet den bl.a. indbefatter nogle søde bonusbørn. Det ser ud som om I er en rigtig skøn familie, der er gode til at hygge sig og er heldige at have fået en masse dejlige børn.

    Jeg synes derfor I virker som lige præcis hvad jeg leder efter til vores program, så jeg vil rigtig gerne snakke mere med dig og fortælle om projektet, så I kan overveje om det er noget for jer.

    I er derfor mere end velkomne til at kontakte mig på telefon 2779 9192 eller på mailen karen.ravnsted@eyeworks.tv.

    Jeg håber rigtig meget at vi snakkes ved.

    Mange hilsner

    Karen Ravnsted-Larsen, caster på produktionsselskabet Eyeworks.

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Karen

      Jeg sender dig en e-mail.

      Bedste hilsner

      Mathilde

      Slet