søndag den 23. juni 2013

Tre bøger, der rammer plet!

Fra fredag morgen til lørdag aften var jeg alene hjemme med de små. Ergo var min mand hverken med til at forberede eller at nyde lørdagens fødselsdagsbrunch, hvilket var helt ok - han havde jo allerede fejret mig, og konceptet lørdag morgen var ligesom tøse-hygge.

Ikke desto mindre kom han hjem lørdag aften med et smil på læben og tre ekstra-fødselsdagsgaver: "Du har jo holdt fødselsdag"...

Gaverne viste sig at indeholde tre bøger, der vitterligt var lige i øjet (selvom særligt en af dem blev givet med et glimt i øjet):
  1. Hold da helt hus! Med risiko for at lyde virkelig kikset: Overraskende interessant læsning for alle, der - som jeg - godt kunne være lidt skarpere på rengøringsfronten! 
  2. Imovie - filmredigering på Mac. Indrømmet: jeg er ikke super teknisk anlagt, og har ofte måttet Google efter hjælp. Nu skal jeg være prof!
  3. Hæklet legetøj. Skøn inspiration til hæklerierne - den lille ny skal trods alt have lidt mere end en blæksprutte

1 kommentar:

  1. Hej Mathilde.
    Glæd dig til at komme igang med hæklet legetøj. Jeg har nemlig også den bog, den har desværre ligget i skuffen i næsten 5 måneder før jeg kom i gang. Hold øje med min blog den 7. juli, så bliver de offentlig gjort, de skal nemlig brugs som gaver til en barnedåb den 6.

    SvarSlet