tirsdag den 25. juni 2013

Mit Krea Rum

Første sneak peek af vores nye hjem er selvfølgelig lidt billeder fra mit krea rum ♡


Masser af lys, lyse farver og lette møbler beskriver de overordnede ideer til indretningen, og så ønskede jeg mig både en reol til smukke æsker, bøger og færdige krea-projekter samt et stort skab til alle mine materialer. 
Stigereolen opfylder førstnævnte og er købt i Ilva. Det store skab er fra Ikea, og det allerbedste ved det er den store kurveskuffe, som jeg har alle mine garnnøgler, stof og vat i. Jeg har opgraderet Ikea-skabet med søde porcelænsgreb fra Bloomingville, og til højre for skabet har jeg placeret to matchende porcelænsknager ligeledes fra Bloomingville, så jeg har et sted til pung og håndtaske.

Skøøøønt med et sted hvor jeg kan udfolde alle mine kreative projekter ♡

2 kommentarer:

  1. Hvor ser det bare drøn skønt ud! Er en lille smule missundelig ;-)
    Hav en skøn aften!

    SvarSlet
  2. Er da godt nok lige lidt misundelig, især på dine fine stole, leder lige nu med lys og lygte efter lige sådan nogen

    SvarSlet