onsdag den 12. juni 2013

Fødselsdag ♡

Grundet flytning fra lejlighed til rækkehus har der været yderst stille på bloggen. I går var det så min fødselsdag, og det er derfor oplagt med et lille fødselsdags-indlæg.

Dagen bød bl.a. på:
  • Hele to omgange morgenfødselsdag! Først blev jeg vækket med sang til et dejligt morgenbord af min mand, vores to guldklumper og min bonus-søn. Kl. 8.30 bankede min mor så på døren med flag, sang, gaver og morgenbrød - skønt at være flyttet tættere på familien♡
  • Nattergalesang - det var første gang, jeg hørte den synge♡
  • Stor familiefødselsdag om aftenen, hvor min mand diskede op med de lækreste tapas, og i det hele taget gjorde alt for, at jeg havde en fantastisk dag♡
  • Lagkage, som jeg havde puttet vaniliecreme vendt med flødeskum og hjemmelavet rabarberkompot i, og som min mor og lillesøster fik æren af at pynte med friske jordbær og flødeskum... godt assisteret af Richard (der havde travlt med at spise flødeskummet), Laura og kusine Filippa (der både spiste jordbærene og smed dem tilfældigt på lagkagerne, hvorfor lagkagerne vist nok fik et noget  andet udtryk, end min mor og søster havde planlagt, hi hi :-) ) ♡
  • Og ikke mindst en masse skønne gaver, som du kan se et lille udpluk fra herunder♡





Ingen kommentarer:

Send en kommentar