torsdag den 2. maj 2013

Give away: Badehåndklæde i økologisk fairtrade bomuld, neglelak fra Rosie & Roses samt en økologisk sæbe, Mmm...

Foråret har for alvor fået fat, solen skinner, træer og blomster springer ud, og derfor er det tid til lidt forårsforkælelse til dig. Denne gang er tanken, at hænder og fødder skal gøres lækre og forårsklar. Derfor kan du vinde en økologisk sæbe, et lækkert badehåndklæde i økologisk fairtrade bomuld (140x70 cm) samt en neglelak fra Rosie & Roses. 

Jeg trækker lod om denne give away d. 16. maj, så du kan nå at få pakken inden pinse. 

Skriv en kommentar og du deltager med:
1 lod: ved at tilmelde dig som fast læser via Bloglovin
2 lodder: ved at tilmelde dig som fast læser via Bloglovin og dele på FB

Jeg glæder mig til at finde en vinder!            


25 kommentarer:

  1. 2 lodder til mig også :)
    Dejlig fredag!
    Trinsling@gmail.com

    SvarSlet
  2. Jeg deltager med 1 lod :)

    missen.5@hotmail.com

    SvarSlet
  3. Jeg deltager gerne med 1 lod(:

    minsodeskat@yahoo.dk

    Du er velkommen til at kigge forbi min give away, hvor man kan vinde et flot armbånd(:

    http://dyreglad-pige.blogspot.dk/2013/05/give-away-nr-34.html

    SvarSlet
  4. Jeg deltager med 1 lod i din lækre give-away ;-D

    SvarSlet
  5. Jeg deltager med 2 lodder! :-)
    Mvh Maria Møller
    mariamoeller@live.dk

    SvarSlet
  6. Jeg deltager med 1 lod :)

    louisehede1989@gmail.com

    SvarSlet
  7. Deltager :-)

    selinedam@hotmail.com

    SvarSlet
  8. Jeg deltager med 2 lodder, har med glæde det din lækre give away på Facebook :)

    Pia
    piarotbl@gmail.com

    SvarSlet
  9. 2 lodder til mig :-)
    Sikke en lækker give away :-D X fingre
    Hexia3@yahoo.dk

    SvarSlet
  10. 1 lod til mig - glæder mig til at følge din blog, og fed giveaway! :)

    SvarSlet
  11. https://www.facebook.com/ana.amanti/posts/10151474648679601
    fb shared and bloglovin follower -va
    2 lots , intl. tumblemumbo at gmail.com

    SvarSlet
  12. Jeg deltager med 1 enkelt lod. :-)
    m-ii-m@hotmail.com

    SvarSlet
  13. Jeg er med på 1 lod. 030786(a)gmail.com

    SvarSlet
  14. Jeg er med på ét lod :)

    Mvh idaaofa@hotmail.com

    SvarSlet
  15. Ét lod til mig :) Kiabogwald@gmail.com

    SvarSlet
  16. To lodder -tak:)
    Tak for invitationen til at deltage i din fine giveaway...krydser alt, hvad krydses kan i håbet om masser af held i lodtrækningen:)
    Hilsen Marlene, 1i11e.1u11e@hotmail.com

    SvarSlet
  17. to lodder til mig :-) håber rigtig meget på at jeg vinder - jeg vinder nemlig aldrig noget :D ..

    hilsen Michelle

    Michellespuur@hotmail.com

    SvarSlet
  18. 2 lodder
    Deltager gerne i den lækre giveaway :-D
    Hexia3@yahoo.dk

    SvarSlet