torsdag den 4. april 2013

Hele to anbefalinger herfra...

I går var jeg til forpremiere på Kon-Tiki i Dagmar Teatret, og at se Kon-Tiki kan helt klart anbefales. Personligt fandt jeg den fængende fra start til slut, og jeg kunne slet ikke undgå at dele de følelser, der ramte Thor Heyerdahl og hans folk - alt lige fra angst og tvivl til den vildeste eufori og glæde. Derudover var den afsindig flot lavet (hænger nok sammen med, at det ikke bare er Norges hidtil kostbareste film, men også den dyreste film Nordisk Film Productions nogensinde har lavet), og musikken var fantastisk til at indfange stemningen i filmen. (Kon-Tiki har premiere i dag.)

Min anden anbefaling går på at se film kl. 16.30 - sikke en lang aften man har foran sig bagefter;-) Da filmen sluttede var vi til trods for både popcorn og sodavand sultne, så vi snuppede en shawarma fra byens bedste shawarma-bod, der ligger på Købmagergade. Derefter købte vi en boxfuld Paradis Is med hjem, og så stod den ellers på tøse-snak og ansigtsbehandling, idet jeg havde taget lidt lækkert med fra JorgObé. Min søster kvitterede med at give mig et on the go-kit fra Ole Henriksen samt 5 nye magasiner, så nu hvor Laura og Richard sover, ved jeg godt, hvad jeg skal give mig til: Gravid og Vores Børn (0-3 år) er lige i øjet, Costume, for jeg ikke skal føle mig for Mor-agtig, og Fit Living samt Femina med Din Ultimative Løbebog: så jeg kan glæde mig til at komme i form igen efter fødslen:-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar