torsdag den 21. marts 2013

Vinderen af min give away er fundet!

Så kom dagen endelig, hvor jeg har haft fornøjelsen af at finde en vinder til min give away. Først og fremmest vil jeg sige tusind tak for alle de søde kommentarer, som jeg har fået:-) Og vildt fedt med så mange faste læsere - jeg håber fortsat, at I alle vil følge med herinde!

Selve lodtrækningen er foregået ved hjælp af random.org, hvor I har fået numre svarende til jeres nummer i kommentar-rækken samt antallet af lodder i har puttet i puljen. Ergo er der blevet givet fortløbende numre fra 1 til 74, og den heldige vinder blev nr. 28 svarende til Mette, der har bloggen Trangsbeneficiet

Et stort tillykke til Mette skal lyde herfra - du må meget gerne skrive en kommentar eller sende mig en mail med din postadresse, så jeg kan få goodie baggen sendt afsted i din retning.

Til alle jer andre ønskes I en rigtig god påskeferie, og mon ikke I finder noget andet til en hyggestund? Det håber jeg:-)

2 kommentarer:

  1. Jubii... Tusind tak. Jeg sender dig straks en mail. glæder mig til at modtage præmien, så skal der hygges :-)

    Du er velkommen til at følge min blog hvis du har lyst trangsbeneficiet.blogspot.dk (den er forholdsvis ny, så der er ikke så meget derinde endnu, men det kommer :-)

    SvarSlet
  2. Hej igen.

    Vil bare lige skrive jeg har modtaget den fine præmie. Endnu engang tusind tak :-)

    SvarSlet