tirsdag den 12. marts 2013

Så hurtigt kan du lave en krea-kasse

Min ladcykel punkterede i dag, så da de små blev lagt i seng, kørte jeg en tur i Fisketorvet efter lappegrej, og en meget effektiv time resulterede (foruden lappegrej og diverse fornødenheder) i, at Laura og Richard i morgen vågner op til hver deres krea-kasse:-) 

I Føtex fandt jeg vandfarver. Fætter BR bød på stempeltudser og flere forskellige mønstersakse, hvoraf jeg valgte to. Søstrene Grene har virkelig mange gode krea-remedier for tiden, så der bør du helt sikkert stikke hovedet ind, hvis du også kan bruge en krea-kasse til dine børn. Jeg forlod butikken med karton i mange forskellige farver, masser af klistermærker, to sakse, to limstifter, fire forskellige farver glimmer, to figurstansere samt nogle fine kasser til at opbevare alle herlighederne i.

1 kommentar:

  1. Lækre kreasager og god idé med kreakasser, så er der styr på tingene :-)

    SvarSlet