lørdag den 16. marts 2013

Hæklet Barbarød, Barbablå og Barbagul


Med færdiggørelsen af disse tre barbadrenge nærmer noget, der er begyndt at minde om et evighedsprojekt, sig sit mål. Jeg gik i krig med den hæklede barbapapafamilie i starten af 2012 efter opskriften her. Imidlertid var jeg ikke interesseret i at sætte øjne på af filt, som foreslået i opskriften. Efter lidt surfen rundt på nettet faldt jeg over Frøken Fiils hæklede Barbagul, og dermed også nogle rigtig fine hæklede øjne. Lone, der står bag bloggen Frøken Fiil, lovede mig en opskrift på de hæklede øjne, men inden den kom, var jeg gået i gang med et nyt projekt, og ja, derfor har de hæklede drenge altså fået lov at ligge øjenløse aaalt for længe. Men nu skulle det være, og her ser du resultatet!






Mit primære incitament for at vælge hæklede øjne er, at jeg tror det vil gøre øjnene mere holdbare, når de små fyre kommer i hænderne på Laura og Richard:-)

Næste skridt i barbapapaprojektet er af hunkøn, så fortsættelse følger... :-)

5 kommentarer:

  1. Hvor er de bare fine(:

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
  2. hej du er da bare go til at hækle!!
    fandt din blog via din give away og den skal jeg da helt klart deltage i!
    jeg har også en give away så deltag gerne!!

    mon du har hørt om sprutte indsamlingen...??? den er jeg en del af og er sprutteambassadør for herlev hospital ellers se gerne mere om projektet på min blog eller på facebook (sprutteindsamling)!

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak skal du have, og fedt at du også deltager i min give away!

      Jeg har godt hørt om sprutteindsamlingen, men kun sporadisk, så jeg skal da helt sikkert forbi din blog, og blive klogere.

      Slet
  3. Årh hvor er de blevet søde :-) kan godt huske at du snakkede om dem sidste vinter, dejligt at de endelig har fået øjne!

    SvarSlet