onsdag den 6. marts 2013

Give away: Goodie bag med bl.a. En Kongelig Affære på DVD

En goodie bag indeholdende En Kongelig Affære på DVD, Bazar, Kig Ind og diverse snacks kan blive din. Jeg har besluttet mig for denne give away i anledningen af, at jeg selv synes, jeg er kommet helt fornuftigt fra start med min blog :-) 

Jeg trækker lod om denne goodie bag d. 21. marts, så du kan nå at få pakken inden påskeferien. 

Du deltager med:
1 lod: ved at skrive en kommentar + tilmelde dig som fast læser (enten via Bloglovin, Google Friend Connect eller pr. e-mail i bunden af bloggen)
3 lodder: kommentar + fast læser + link til min blog fra din blog
5 lodder: kommentar + fast læser + link til og omtale af min blog (bloggen generelt, et indlæg eller denne give away) på din blog

Jeg glæder mig til at finde en vinder!


63 kommentarer:

  1. Sikke en fin blog og lækker præmie - elsker goodiebags og En Kongelig Affære er vildt god. Jeg er allerede fast læser (har subscribet via email)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for rosen - jeg har faktisk selv til gode, at få set En Kongelig Affære, men mine læsere kommer selvfølgelig i første række, og derfor går denne DVD til en af jer ;o)

      Slet
  2. Hej søde Mathilde,
    Jubiiii hvor fedt med en blog!! Jeg har i længe været ærgerlig over at du aldrig opdaterede din facebook profil. Fedt med billeder at din mand og dine lækre dejlige børn og dig! Jeg er også allerede fast læser:-)
    KH Maiken

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Maiken, hvor er det bare dejligt at høre fra dig - jeg tør slet ikke gætte på, hvor mange år det er siden, vi sidst var i kontakt! Fedt at du har tilmeldt dig som fast læser:-)

      Slet
  3. Svar
    1. Tak for at have sat mig på din side - jeg har tilmeldt mig som fast læser:-)

      Slet
  4. 3 lodder :)

    kig også gerne forbi min give away:
    http://krea-kaos.blogspot.dk/2013/02/give-away-9.html

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejlig blog du har - og jeg krydser fingre for, at jeg vinder din give away ;-)

      Slet
  5. Skøn giveaway - passer perfekt til lidt påske hygge ;-)

    Deltager kun med et lod tror jeg, da jeg ikke har nog en blog. Men jeg har delt opslaget på Facebook :-)

    God aften!

    Mvh Lisa H (l_mandrup@hotmail.com)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er præcis tanken, at der skal være til en ægte hyggestund i påsken:-) Tak for deling på FB - det sætter jeg stor pris på!

      Slet
  6. Sikke en skøn give away(:
    Deltager gerne med 3 lodder.
    Har linket fra min blogs sidebar.

    minsodeskat@yahoo.dk

    Du er velkommen til at kigge forbi min give away, hvor man kan vinde et flot armbånd(:

    http://dyreglad-pige.blogspot.dk/2013/02/give-away-nr-29.html

    SvarSlet
    Svar
    1. Skøn blog du har, der skal jeg helt sikkert bruge lidt tid inde!

      Slet
  7. Jeg er med på 1 lod :-)

    VH Stephanie
    agf_fanen@hotmail.com

    SvarSlet
  8. dejlig goodie bag! prøver lykken med 1 lod

    SvarSlet
  9. jeg er med på 3 lodder:)

    SvarSlet
  10. Jeg er med på 1 lod. :)
    Rigtig fin give-away.

    Jeg har gang i 2 give-aways, hvor man kan vinde et armbånd og et gavekort til foodway, håber du tager et kig forbi?;

    millamusen@jubii.dk

    elskershopping.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Du kan tro, at jeg tager et kig forbi - det har jeg faktisk allerede gjort, og håber jeg vinder dit super-fine armbånd!

      Slet
  11. Jeg deltager med 2 1/2 lodder, da jeg ikke ejer en blog, men i stedet har det på Facebook. :)
    Trinsling@gmail.com

    SvarSlet
  12. 1 lod :)

    Sikke en flot gave. Skøn dag til jer alle sammen!

    Nannabruunmor@gmail.com

    Mvh Nanna

    SvarSlet
  13. Deltager med 1 lod<3
    Mvh Pia
    piarotbl@yahoo.dk

    SvarSlet
  14. Hej søde kusine

    Sikke fin en blog du har (opdagede det lige på facebook). Gad vide om jeg kan deltage, uden der går nepotisme i den? I så fald deltager jeg med et lod. Kan du mon egentlig gøre sådan, at man kan følge dig på bloglovin? Det er nemlig der jeg har alle andre blogs, som jeg følger.

    mettelindberg83@gmail.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Kæreste kusine - selvfølgelig kan du deltage. Det er jo en lodtrækning, og derfor ser jeg intet problem i, at du deltager på lige fod med alle andre:-)

      Slet
    2. Hej Mette - til info kan du nu også følge mig via Bloglovin:-)

      Slet
  15. Jeg har ingen blog, så jeg må nøjes med et enkelt lod...

    Er fast læser via Google Friend Connect.

    Pia Damgaard
    Piaogjan@hotmail.com

    SvarSlet
  16. deltager med 1 lod!
    christinagirl@hotmail.dk

    SvarSlet
  17. 1 lod til mig

    Sara R
    sara8071@gmail.com

    SvarSlet
  18. Hejsa

    Jeg vil gerne deltage med 5 lodder
    http://hobbysyslerier.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Min blog har ændret navn, se indlægget her
      http://trangsbeneficiet.blogspot.dk/2013/03/lkkerier.html

      Slet
    2. Hej Mette - Stort tillykke - du er den heldige vinder:-) Se mit nyeste indlæg og skriv en kommentar med din adresse alternativt kan du sende mig en mail, så jeg kan få goodie baggen sendt afsted i din retning:-)

      Slet
  19. Hej Mathilde.
    Hyggelig blog du har fået dig her.
    Jeg er jo også med på blogbølgen, så tag et kig på min.
    Og så er jeg lige med i give awayén med 5 lodder

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Line - ja du er jo super flittig i blog-land - hele 3 stk. så vidt jeg kan se:-) Du kan tro, jeg tager et kig forbi!

      Slet
  20. Jeg vil gerne deltage med 1 lod. :)

    Line

    SvarSlet
  21. Jeg har også meldt mig til din nye blog.. :-)
    Er ret pjattet med din fine header! Jeg hopper i med 3 store lækre lodder :-)Vil smadder gerne have fingrene i En kongelig affære og slikket selvfølgelig ;-)
    Hilsen Frk. Hansen
    www.frkhansen.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for kommentaren om min header, det var helt hyggeligt at prøve at hækle bogstaver:-)

      Slet
  22. Super :-)

    selinedam@hotmail.com

    SvarSlet
  23. Ej hvor hyggeligt!
    Deltager på et enkelt lod!

    Linemoellerskov@hotmail.com

    SvarSlet
  24. Et lod!
    - Den er super fin. :)

    http://christinachili.blogspot.dk/

    SvarSlet
  25. Hej Mathilde, jeg har allerede glemt hvor mange lodder jeg får ved at melde mig som læser, men nu glæder jeg mit ihvertfald til at se En Kongelig Affære snart;) KH

    SvarSlet
    Svar
    1. 1 lod med dit navn på er med i puljen:-)

      Slet
  26. Sikke hyggeligt altså! ville blive så glad hvis jeg vandt.
    jeg deltager med 1 enkelt lod. :-)

    SvarSlet
  27. Dejlig giveaway! Jeg deltager med et enkelt lod :)

    SvarSlet
  28. Hej Mathilde

    Jeg vil SÅ gerne vinde, så jeg nupper alle fem lodder. Du kan se indlægget på min blog her: http://line-walking-on-a-thin-line.blogspot.dk/2013/03/mmm-goodiebag.html

    viploh@msn.com
    http://line-walking-on-a-thin-line.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Line. Tak for din super flotte omtale af både min Give-away og blog på din blog. 5 lodder med dit navn på er hermed kommet med i puljen:-)

      Slet
  29. Uhh lækker give away, jeg er helt sikkert med på 3 lodder.

    Mvh helena engelbrecht2yahoo.dk

    SvarSlet
  30. din blog er så fin og denne giveaway er virkelig skøn! jeg er med på 1 lod.
    hendec@hotmail.dk

    SvarSlet
  31. vil gerne deltage med 1 lod :)
    Du er velkommen til at kigge forbi på min blog også :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Har lige været en smut forbi din fine blog, og kan se, at du også er en stolt tvillingemor - hvor hyggeligt! Hvor gamle er dine tøser? Velkommen til som fast læser:-)

      Slet
  32. 1 lod til mig! :)

    SvarSlet
  33. 3 lodder. Kig gerne forbi min blog hvor der også er en giveaway denkreativeidemager.blogspot.com

    SvarSlet
  34. Jeg følger dig! :) så 2 lod.
    Held og lykke til alle. Lækker præmie! :D

    min email er: jyttemami@hotmail.com

    SvarSlet
  35. Jeg ville gerne vinde disse evt: http://www.sunglassesshop.com/solbriller/sxuc/harper/brun-r7m236/27797.aspx

    2013 bliver det første år hvor jeg rigtigt, helt frit kan vælge solbriller. Jeg fik en laseroperation sidste år, så for første gang er jeg ikke længere afhængig af styrke og alt muligt andet, men kan kaste mig ud i solbrillernes vidunderlige verden. Og jeg GLÆDER mig. <3

    Eeyorenyk
    eeyorenyk(snabel-a)live.dk
    www.cautious.dk

    (1 lod)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hmm... er det den rigtige give away du deltager i? Her kan man i hvert fald ikke vinde nogen solbriller;-)

      Slet
  36. Jeg vil gerne være med på et lod :)
    liv.thisisbeyond@gmail.com

    SvarSlet
  37. nøj hvor lækkert jeg deltager med 3 lodder

    SvarSlet
  38. Jeg deltager med 3 lodder :-)

    Fast læser + link til din blog fra min blogside (håber det gælder..)

    https://www.facebook.com/miasunivers

    Mia
    miasunivers@hotmail.com

    SvarSlet
  39. Jeg ved ikke om du ved at GFC har reklameret med at de lukker, men jeg følger dig hvertfald via bloglovin istedet og håber det stadig tæller :D

    xoxo,
    SamConradsen.dk
    samconradsen@live.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Du kan tro, det gælder at følge mig via Bloglovin. Har selv lige læst det om GFC i går, så en Bloglovin knap er tilføjet min blog - tak for info:-)

      Slet
  40. vil gerne deltage med 3 lodder :-) det er jo en barselspakke det der ;-)

    SvarSlet
  41. 1 lod til at vinde lidt lækkert til påsken, hvor der bliver lidt voksentid, mens vores fire banditter str. 0-6 år er lånt ud :-)

    SvarSlet
  42. Jeg kaster mig ind i kampen med 1 lod og klapper begejstret over den virkelig lækre sammensatte give away - 100 thumbs up ! 030786(a)gmail.com

    SvarSlet
  43. Jeg har desværre ikke en blog:

    Men deltager med følgende ting gjort: fast læser via bloglovin, fast læser via email, delt konkurrencen på min egen facebook, samt kommentar her. Så håber det er 4 lodder :-)

    Mette
    bissenogemsen@hotmail.com

    SvarSlet
  44. hej
    øv øv desværre kun 1 lod da jeg ingen blog har selv, men håber da og krydser fingrer for lidt held min vej
    venlig hilsen
    laila bindzus
    laila.bindzus@mail.dk

    SvarSlet