onsdag den 6. marts 2013

Forpremiere på Silver Linings Playbook

Jeg er så priviligeret, at min lillesøster flere gange om året inviterer mig til diverse forpremierer via Dansk Reklame Film. I går var vi derfor til en eksklusiv forpremiere på den super hypede film "Silver Linings Playbook", der var nomineret til hele otte Oscars, hvoraf Jennifer Lawrence vandt for bedste kvindelige hovedrolleindehaver - fuldt fortjent!

En klart anbefalelsesværdig feel-good film, hvor man forlader biografen i super godt humør.

Aftenen stod i Oscar-traditionens tegn med mad fra Gorm's, guld og glitter, stjernespækket hygge og ikke mindst en goodie-bag på hvert biografsæde. Tasken indeholdt En Kongelig Affære på DVD, Bazar, Kig Ind og diverse snacks - og den vil jeg da give til dig - se min første give-away i seperat blog-indlæg her på siden.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar