søndag den 24. marts 2013

Farver i stuen - min første collage

Jeg er så heldig, at en af mine studiekammerater samtidig er en super erfaren Blogger - Anne står nemlig bag den hyggelige hverdagsblog Krittewitt. Foruden alle de spændende indlæg,  hun skriver, så synes jeg også, hendes blog er kendetegnet af mange lækkert præsenterede billeder. Efter selv at have haft lidt knas med at få billederne her på bloggen til at makke ret, var det derfor med kyshånd, at jeg modtog lidt fif fra Anne.

Herunder ser du første bud på en billedcollage. Collagen viser vores stue efter, jeg med et strejf af lilla har fået sat et personligt præg på den. Årsagen til dette projekt var,  at den lejlighed,  vi bor i, indvendigt er meget klinisk i udtrykket (vi bor i Sømærk tegnet af Vandkunsten).














#1 ISALA skab i lilla fra Ikea
#2 Sløruglen er et arvestykke fra min mands mormor, her står den foran det lilla gardin, som udgør en af stuens vægge
#3 Lilla orkide står ovenpå skabet
#4 Diverse æsker med lilla toner fra Bahne er fyldt med garn og igangværende hækleprojekter
#5 ISALA sofabord i grå fra Ikea
#6 Et lilla lys i Georg Jensens Glow lysestage
#7 Hængende planteskjuler fra Ikea med husløg i lilla nuancer
#8 To lilla lamper, som vi i efteråret fandt i en lokal butik i Vence, Frankrig
#9 Puder fra Södahl

Nu står den på aftenhygge i sofaen med En Kongelig Affære på DVD'en - god søndag aften til jer alle!

2 kommentarer:

  1. Tak for de søde ord M. Godt du har fået det til at fungere!! Det ser super godt ud og har altså selv lige fået en trang til et lilla skab derhjemme!! ;)

    Kh og god mandag

    SvarSlet