onsdag den 27. februar 2013

Hæklerier til min 2-årige søn

Jeg synes, det er enormt let at finde på hæklede gaver til min 2-årige datter - hårting, pynteting, dukketilbehør, tasker, etc. Når det så kommet til min 2-årige søn, er sagen imidlertid en lidt anden. Den anden dag foreslog min mand et hæklet slips, og mens jeg overvejede det, slog jeg et smut omkring Frøkenen & Baronen, hvor Asli har været så sød at ligge en DIY ud på en hæklet butterfly til børn. Samme aften blev hæklenålen atter fundet frem, og nu 3 dage efter, har lille R fået sig en virkelig fin butterfly.










I modsætning til Asli har jeg valgt også at hækle remmen ved at lave en kæde af luftmasker, hvor jeg så har hæklet stangmasker hele vejen rundt. Jeg er selv godt tilfreds med resultatet, og da min søn efter dagens middagslur som det første krævede, at yndlingstøjdyret skulle prøve den, ja så var det dels et udtryk for at han også kunne lide den, dels en ide til hvad jeg skal lave til ham næste gang - eller rettere - til hans løve:-)





Ingen kommentarer:

Send en kommentar