onsdag den 20. februar 2013

En følelse af Mmm...

Mit navn er Mathilde Moe Møldrup, og dette er min blog: "Mmm...". De 3 m'er er således mine initialer, men bloggens navn er samtidig ment som et udtryk for, at den vil omhandle alt det, jeg nyder at beskæftige mig med her i livet - alt det, der i en travl hverdag giver mig en følelse af Mmm... Du vil således støde på indlæg omhandlende bl.a. hækling, strik, køkkenhave, barnets bog/familiealbums, træning - primært løb, holdtræning i fitness centre, svømning og mtb, mad og søde sager, indretning, bøger og familie.

Kort om mig: Jeg er 28 år, hustru, mor til tvillinger på 2 år og bonusmor til en 9-årig pige samt en 13-årig dreng. Jeg er uddannet farmaceut men pt ansat som privat dagpleje for mine egne børn samt holdinstruktør i Fitness.dk. Og så er jeg gravid, og familien forventes derfor udvidet til juli med en lillesøster/lillebror. 

Jeg håber, at du vil læse med - et varmt velkommen til skal i hvert fald lyde herfra :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar